آخرین اخبار روز ایران و جهان را در این سایت بخوانید.

اخبار روز ایران و جهان

جزئیات نرخ سود بانک ها و موسسات مالی اعتباری

بازدید : 558 |
درباره : اقتصادی , |
تاریخ : یکشنبه 24 فروردین 1393 زمان : 23:28


بانک تجارت در قالب طرح بهارانه به سپرده های ویژه دو ساله 57 درصد و یکساله 26 درصد سود پرداخت می کند و همچنین دیگر بانکها ...



بانک پارسیان یکی از بانکهای خصوصی است که به سپرده یک ساله خود با ماندگاری شش ماهه، سود 22 درصد اعطا می کند، همچنین این بانک برای سپرده یکساله خود با ماندگاری تا سررسید (به معنی ماندگاری در یکسال) سود 23 درصد را در نظر گرفته است.

برای افتتاح این "حساب سپرده گذاری ویژه" به مبلغ یک میلیون تومان نیاز است. البته سود سپرده یک ماهه در این بانک نیز حدود 18 درصد گزارش شده است.

بانک ایران زمین برای سپرده های کوتاه مدت خود با مبالغ بالای 30 میبلیون تومان سودهای 23 و 24.5 درصد اعطا می کند. براساس بررسی های میدانی از شعب این بانک، به سپرده های یکساله این بانک با موجودی 10 میلیون تومان، سود 22 درصد و به سپرده های یکساله با حداقل موجودی 5 تا 10 میلیون تومان سود 20 درصد تعلق می گیرد.

بانک سینا برای جذاب کردن سپرده های خود با درج این جمله که " قابلیت اعطای تسهیلات از محل سپرده ها وجود دارد"،برای سپرده های یک ماه و شش ماه خود سودهای 20 و 21 درصد در نظر گرفته است.علاوه بر این این بانک برای سپرده های بالای 100 میلیون تومان ،سود 23 درصد در سررسید سه ماهه اعطا می کند.

بانک صادرات نیز که در قالب طرح عیدانه خود حدود 23.3 درصد طی یکسال به سپرده های بالای 10 میلیون تومان سود پرداخت می کند. در این بانک برای سپرده هایی با همین مبلغ و با سررسید شش ماهه 21 درصد سود اعطا می شود.

در طرح جدید بانک آینده، نرخ های سود سپرده ها براساس مدت زمان واگذاری، در دامنه نسبتا بزرگ تری قرار دارد، بعنوان مثال این بانک برای سپرده سه ماهه که سود آن در همان سه ماه واریز می شود، سود 24 درصد را در نظر گرفته است و برای سپرده شش ماهه که سود ان در شش ماه سررسید می شود، سود 25 درصد سود می دهد. همچنین سود سالانه سپرده این بانک 26 درصد عنوان شده است.

بانک پاسارگاد سپرده ویژه خود را یکساله معرفی می کند. این بانک در یکسال 22 درصد به سپرده های خود سود پرداخت می کند و واریز این سودها به صورت ماهانه صورت می گیرد. همچنین این بانک برای سپرده های کمتر از یکسال، سود 20 درصد را در نظر گرفته است.

بانک ملت نیز به سپرده های خود با مبلغ حداقل 10 میلیون تومان سود 22 درصد اعطا می کند. این بانک در قالب طرح موج، به سپرده های بلند مدت پنج ساله در سررسید خود، 133 درصد سود می هد.

بانک دی که مهمترین ویژگی طرح های جدید سپرده های خود را پرداخت سود 22 درصد به حساب های جاری کارت های شتابی عنوان می کند.

همچنین بانک مهر اقتصاد سود سپرده یکساله خود را 23.23 درصد عنوان کرده و نرخ اعطایی به سپرده های روزشمار خود را 20 درصد گزارش می کند.

بانک تجارت نیز در قالب طرح بهارانه به سپرده های ویژه دو ساله 57 درصد و یکساله 26 درصد سود پرداخت می کند. نرخ سود 57 درصد برای دوسال در نظر گرفته شده است.

بانک اقتصاد نوین طرح های سپرده خود را تحت عنوان سپرده های " سپند " و " نسیم " ارایه می کند. بر این اساس بانک اقتصاد نوین به سپرده سرمایه گذاری کوتاه مدت " سپند " 22 درصد سود علی الحساب اعطا می کند که این سود به صورت ماهانه پرداخت می شود. این بانک به سپرده سرمایه گذاری ویژه سه ماهه " نسیم " نیز سود علی الحساب 23 درصد می پردازد و در صورت بسته شدن پیش از سه ماه و بعد از یک ماه نرخ سود 19 درصد محاسبه و به سپرده گذاران پرداخت می شود.

بانک سامان نیز سپرده کوتاه مدت " سیما " را معرفی کرده که دارای ویژ گی هایی چون امکان واریز،برداشت،انتقال و صدور کارت را دارد.حداقل موجودی در این سپرده 20 میلیون تومان است و نرخ سود آن 19 درصد می باشد.

بانک قوامین نیز در طرح "بهمن" سپرده شش ماهه را با سود 23 درصد معرفی کرده است.

بانک حکمت ایرانیان سود 19 درصد را برای سپرده روزشمار اعلام کرده و مدعی است برای سپرده سه ماهه نیز همین سود اعمال می شود.

بانک سرمایه نیز برای سپرده های بالای 10 میلیون تومان حدود 23 درصد پرداخت می کند که این سود به صورت ماهانه پردخات می شود و این بانک برای طرح سالانه خود تا 25 درصد نیز برای سپرده خود سود می پردازد.

بانک شهر نیز سود روزشمار خود را برای سپرده های بیش از 100 میلیون تومان 22.5 درصد و کمتر از این مبلغ سپرده را 18 درصد تعیین کرده است.

بانک مسکن نیز به سپرده های سه ماهه که بالای 10 میلیون تومان باشد،23 درصد سود می پردازد نرخ سود این سپرده بصورت ماهانه واریز می شود.همچنین این بانک به سپرده کوتاه مدت خود 22.2 درصد سود به صورت روزشمار می پردازد.

بانک سپه نیز نرخ سود علی الحساب خود برای سپرده های یکساله را 20 درصد تعیین کرده و البته حداقل موجودی باید یکی ملیون تومان باشد به همین ترتیب اگر این مبالغ به 15 و 20 میلیون تومان افزایش یابد نرخ سهم سود این سپرده ها در یکسال نیز به رقم 21 و 21.5 درصد افزایش می یابد. این بانک به سپرده دو و سه ساله سود 21.75 و 22.25 درصد سود می پردازد به این شرط که مقدار سپرده 20 میلیون تومان باشد.

موسسات اعتباری نیز نرخ سود روزشمار خود را 18 تا 25 درصد افزایش داده اند و برای سپرده یکساله نیز 25 تا 29 درصد سود می پردازند. البته این نرخ سود 29 درصدی به شرط ماندگاری یکساله است.




برچسب ها : سود بانکی , نرخ سود , سپرده ویژه , موسسات اعتباری , موسسات مالی , سود علی الحساب ,
نویسنده : مدیر | نظرات (0)

اخبار مرتبط

آخرین خبرها

اسامی داوران هفته نخست لیگ برتر اعلام شد
حمله بی‌سابقه پروین به وزیر
طرح تشکیل استان آذربایجان مرزی
حسین فریدون پنجم شهریور محاکمه می شود
هانیه توسلی هم در تلویزیون ممنوع شد
تلاش بغداد برای کاهش تنش تهران لندن
اتحادیه املاک کرج: خانه ارزان شد اما اجاره پایین نیامد
قلعه نویی: اگر فحاشی 100 هزار نفر خوب است آن را به حسن زاده تقدیم می کنم
دروازه بان برزیلی برای حضور در تیم گیتی پسند وارد ایران شد
دزدی هنگفت از جنیفرلوپز
احتمال صدور حکم سه سال حبس برای نجفی
بویینگ 80 فروند هواپیما به ایران می‌فروشد
دوقلوهای داعشی مادر خود را سر بریدند!
واکنش‌ ها به نتایج همه پرسی در انگلیس
رقم کمک هزینه مسکن نمایندگان مجلس
سود وام مسکن کاهش یافت
راز قتل بازیکن سایپا
شبکه "من و تو" جای سالار عقیلی نیست!
مذاکره هوایی ایران و آمریکا کلید خورد
قیمت روز خودروهای وارداتی در بازار+ جدول
کاهش 100 هزار تا 6 میلیونی قیمت خودرو
حضور ناو جنگی ائتلاف دریایی خلیج عدن در ۵ مایلی کشتی «ایران شاهد»
تولید یک هواپیمای جدید 70 نفره در ایران
قیمت دیپلم و لیسانس و دکترا در بازار آزاد!
شش دلیل برای خوردن شکلات تلخ
خواهرزاده فردین در سریال درحاشیه+ تصاویر
چهار باور غلط درباره دویدن
اوباما: ایران بایدبخشی‌از راه‌ حل‌ یمن باشد
ادامه روند کاهشی قیمت اوراق مسکن
ابوبکر البغدادی زخمی شده است؟

ارسال نظر برای این خبر


کد امنیتی رفرش