آخرین اخبار روز ایران و جهان را در این سایت بخوانید.

اخبار روز ایران و جهان

پيام دکتر روحاني پس از اعلام نتايج انتخابات رياست جمهوری

بازدید : 299 |
درباره : اجتماعی , سياسی , |
تاریخ : یکشنبه 26 خرداد 1392 زمان : 9:43

آقای حسن روحانی پس از اعلام نتایج شمارش آرای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری به عنوان منتخب مردم ، درپیامی تلویزیونی خود را پاسدار حقوق همه ملت ایران دانست . متن کامل این پیام تلویزیونی به این شرح است:


بسم الله الرحمن الرحیم
ملت بزرگ و حماسه آفرین ایران ان تنصرالله ینصرکم و یثبت اقدامکم خدای بزرگ را در این طلوع دوباره سپاس که با دستان نور افشان شما خورشید عقلانیت و اعتدال را بار دیگر برایران تاباند و ندای وحدت و انسجام این ملت را در جهان طنین انداز کرد .
ملت سر افراز ایران حماسه حضور و مشارکت موثر و معنا دارتان درانتخابات در راه انجام وظایف دینی و ملی و در پاسخ به ندای رهبر معظم انقلاب بر شما مبارکباد .
بی تردید پیروز این انتخابات شمائید که آگاه و آرام و امیدوار، دل به خدای دانا و توانا سپردید و با اعتقاد به حق و اعتماد به نظام مردم سالار دینی گامی بلند و استوار در راه عزت و منافع ملی و مدیریت بر پایه اعتدال و اصلاح و تدبیر برداشته اید .
شما نشان دادید که خداواند تغییر و تحول در هیچ ملتی را جز با خواست خود آنان محقق نمی کند .
این پیروزی ، پیروزی خرد ، پیروزی اعتدال ، پیروزی رشد و آگاهی و پیروزی تعهد و تدین بر افراط و بد اخلاقی است که از هر گوشه ایران سربلند در همه روستاها و شهرها سر برآورد و ایران و ایرانیان را یک بار دیگر در همه جای جهان سر افراز کرد .
این پیروزی افتخار آفرین را به یکایک شما مردم بزرگوار و شریف از مرد و زن ، پیر و جوان در داخل و خارج کشور و همه اقوام و پیروان ادیان و مذاهب تبریک و سپاس می گویم و یاد امام راحل و شهیدان والامقام انقلاب اسلامی و دفاع مقدس را گرامی می دارم .
سپاس ویژه این فرزند کوچک حوزه و دانشگاه ارزانی رهبر معظم انقلاب، مراجع عظام تقلید، روحانیت معزز واستادان و فرهیختگان کشور باد که با درایت و شجاعت روح امید را در مردم دمیدند ، بی شک نقش امید آفرین آیت الله هاشمی رفسنجانی و حجت الاسلام والمسلیمن سید محمد خاتمی و دیگر چهره های درخشان نظام دراین خیزش وخروش شایسته قدر شناسی است ، همچنین تلاش همه دست اندرکاران انتخابات در شورای محترم نگهبان قوای سه گانه نظام ، وزارت کشور ستادهای اجرایی و نظارت نیروهای نظامی و انتظامی را ارج می نهم و سپاس می گویم .
من با عهدی که با شما مردم بسته ام وفادار خواهم ماند و با اتکا به دعای خیر و استمرار حضور و حمایت شما تا پایان این راه پرافتخار از پای نخواهم نشست .
بی گمان این حضور عزتمند در صحنه سیاسی پیام آور آرامش و ثبات و امید در عرصه اقتصاد نیز خواهد بود و چشمه خروشان همت کارگران ، کشاورزان و کار آفرینان موج حرکت و برکت را در تولید و اشتغال براه خواهد انداخت .
اینک در آستانه این مرحله جدید ، فرصتی تازه پدید آمده است که در صحنه بین المللی نیز آنانکه که مردم سالاری و آیین تعامل و گفتگوی آزاد و حق جویانه را براستی پاس می دارند با دیدن این حماسه عظیم مردمی با زبان احترام و انصاف و پذیرش حقوق جمهوری اسلامی ایران با این ملت بزرگ سخن بگویند تا پاسخ مناسب بشنوند و با تلاش برای گسترش مناسبات بر پایه منافع متقابل ، صلح و امنیت و توسعه را در منطقه و جهان ارتقا بخشند .
باور کنیم که با همت مردم فصل جدید همدلی آغاز شده است باردیگر به توان این ملت شگفتی آفرین ایمان بیاوریم و به مدد همه فرزانگان و شایستگان خدمت به این مردم وفادار را سامانی نوبخشیم .
در این راه من دست همه اعتدال گرایان ، اصلاح طلبان و اصول گرایان را به گرمی می فشارم و از همه کسانی که این بنده کوچک را شایسته اعتماد خود دانستند درخواست کمک و همکاری در ادامه راه دارم .
از دیگر نامزدهای محترم که با حضور و رقابت خویش به خلق حماسه سیاسی و شفافیت دیدگاهها کمک کردند تشکر می کنم و مساعدت انان را در خدمت به ملت انتظار دارم .
امیدوارم همه آنان که به دیگر نامزدهای محترم رای دادند نیزاین بنده را خدمتگزار مخلص خود بدانند زیرا که من خود را پاسدار حقوق همه ملت ایران می دانم .
از خدای بزرگ برای دولت تدبیر و امید توفیق خدمت ، برای ایران عزیز آرزوی سر بلندی و برای ملت ایران بهروزی را طلب می کنم .
در پایان این پیام می خواهم به ملت بزرگوار، عزیز وحماسه افرین عرض کنم که آغازی نوبرای حرکت ، برای تعالی کشور، برای رفاه ، برای استقرار اخلاق آغاز شده است و این کار جز با یاری و کمک شما امکان پذیر نخواهد بود .
امیدوارم درهمه قدمها و مراحل ضمن گزارش اقدامات دولت آینده به محضر شما از شما برای استمرار خدمت طلب کمک و مساعدت کنم .



برچسب ها : پيام دکتر روحانی , پیام تلویزیونی حسن روحانی ,
نویسنده : مدیر | نظرات (0)

اخبار مرتبط

آخرین خبرها

اسامی داوران هفته نخست لیگ برتر اعلام شد
حمله بی‌سابقه پروین به وزیر
طرح تشکیل استان آذربایجان مرزی
حسین فریدون پنجم شهریور محاکمه می شود
هانیه توسلی هم در تلویزیون ممنوع شد
تلاش بغداد برای کاهش تنش تهران لندن
اتحادیه املاک کرج: خانه ارزان شد اما اجاره پایین نیامد
قلعه نویی: اگر فحاشی 100 هزار نفر خوب است آن را به حسن زاده تقدیم می کنم
دروازه بان برزیلی برای حضور در تیم گیتی پسند وارد ایران شد
دزدی هنگفت از جنیفرلوپز
احتمال صدور حکم سه سال حبس برای نجفی
بویینگ 80 فروند هواپیما به ایران می‌فروشد
دوقلوهای داعشی مادر خود را سر بریدند!
واکنش‌ ها به نتایج همه پرسی در انگلیس
رقم کمک هزینه مسکن نمایندگان مجلس
سود وام مسکن کاهش یافت
راز قتل بازیکن سایپا
شبکه "من و تو" جای سالار عقیلی نیست!
مذاکره هوایی ایران و آمریکا کلید خورد
قیمت روز خودروهای وارداتی در بازار+ جدول
کاهش 100 هزار تا 6 میلیونی قیمت خودرو
حضور ناو جنگی ائتلاف دریایی خلیج عدن در ۵ مایلی کشتی «ایران شاهد»
تولید یک هواپیمای جدید 70 نفره در ایران
قیمت دیپلم و لیسانس و دکترا در بازار آزاد!
شش دلیل برای خوردن شکلات تلخ
خواهرزاده فردین در سریال درحاشیه+ تصاویر
چهار باور غلط درباره دویدن
اوباما: ایران بایدبخشی‌از راه‌ حل‌ یمن باشد
ادامه روند کاهشی قیمت اوراق مسکن
ابوبکر البغدادی زخمی شده است؟

ارسال نظر برای این خبر


کد امنیتی رفرش